notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

How does it feel, to be on your own?

Kategori: Från förr

Fan jag spillde te över mitt skrivbord tre gånger igår och idag börjar morgonen med att spilla sylt på tangentbordet! Asså jag käkade mammafrutti till frukost, jag säger bara: mannafrutti is the shit! (;

Jag hoppas inte att jag har franskläxa till idag, för jag har inte gjort något sådant ^^ ..  men vi ska ha SH-läxförhör idag .. och jag ahr inte pluggat så mkt till det heller! .. men ska läsa igenom det en gång till, när jag åker bussen till skolan! Förutom Franska och SH har jag Matte och Estetisk verksamhet idag. Efter skolan ska jag, Becca och Madde åka till Piccolina och plugga naturkunskap! :p

Kommentarer

  • Junitjej säger:

    Jag vill att du är med och tävlar här:
    http://junitjej.blogg.se/1202411188_vinn_kta_te.html

    2008-02-08 | 06:43:01
    Bloggadress: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här: