notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

How do we sleep while our beds are burning?!

Kategori: Från förr

Nu är det väl egentligen dags att sova eftersom jag ska upp typ 05:45 imorn :/ .. eller a sätter alarmet på det; så får vi se när jag lyckas dra mig upp (; .. ska typ åka hemifrån 06:30!! .. menmen, får ju tänka på att det blir pengar om man jobbar, hehe!  

Den här låten gör mig glad :D
- "Beds are burning" - Midnaight Oil, asså ^^ .. och så spelar de en till bra låt till :D - jag lyssnar fortfarande på rockklassiker btw - nu är det "Don't want to miss a thing" - Aerosmith (; .. men asså hur ska jag kunna gå och lägga mig? Nu spelas ju "Self Esteem" - The Offspring .. och ja, jag tycker om the offspring; tror att det kan bero på att jag hjärntvättades av den musiken när jag var ca 11 år .. min bror och syster var då stora fans av den gruppen ^^ haha! .. och nästa låt är ju "Living after midnight" .. och jag tror inte att det är så många reklampauser så här sent xD ... så jag får helt enkelt vara vaken ett tag till (;
- varsågoda, nu har jag gett massa bra musiktips! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: