notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

how do we sleep while our beds are burning?

Kategori: Från förr

Nu kunde jag ha sovit :(
- men ska väl vara glad om tandställningen monteras in i käften så snart som möjligt så det kan monteras ut lika snabbt (;

I efterniddag ska jag stå på Öppet Hus i skolan (Nackademin Södra) ... 

Ska åka om en kvart, så jag borde göra mig i ordning .. men ska ju lxm åka bil så kan ju inte missa den ^^ .. men mamma vill parkera vid Vasagatan och till Hötorget därifrån! oooorkaar inteee ... 

 
Jag kände för att ladda upp en bild så jag gick igenom "Mina Bilder" och det fick bli den här bilden på:

 
image133
 
Johnny Rotten! ;)   


Kommentarer


Kommentera inlägget här: