notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

God natt

Kategori: Från förr

Nu måste jag nog sova, för jag ska upp och jobba imorn igen!

Jag har inte gjort engelskan .. det är inte bra eftersom jag ska redovisa på måndag! Men jag gör det imorn, får ju upp i tid så att jag hinner allt; vi ska dessutom på middag hos Simons föreldrar kl 18:00 imorn :)

Sleeping is overrated anyway (?)


Haha jag kollade på melodifestivalen btw, inget att skryta med kanske men aja jag tycker om att vara social med min familj ibland; specielt när det finns godis i samma rum ;) .. jag vet inte vad man ska säga om den tävlingen asså .. påklistrade leenden är väl det första jag kommer att tänka på .. hehe min gamla Fame Factory-idol var ju med kvällen till ära: Alexandet Schön .. jag kanske var 12 år när han var med och ja, jag får väl stå för att jag tyckte att han var hur snygg som helst då xD .. men aja tillbaka till nutiden; när jag såg honom nu på tv:n höll jag på att få panik för att jag inte kom ihåg hur en av hans låtar (som han sjöng i Fame Factory) gick.. sånnt gör mig verkligen helt galen; hatar att inte komma ihåg saker .. men som tur var kom jag på en del av texten och melodin efter typ 30 minuter av tänande^^ "jag säger ooh-ooh kan du komma till mig" eller något liknande var det ... hehe, jag är säker på "ooh-ooh-delen" iaf xD 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: