notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

friluftsdag.

Kategori: Från förr

Jag vet inte hur min hjärna fungerar egentligen ^^
- jag drömme massa konstiga saker om bröllop; det måste bero på att syrran ska gifta sig i sommar.. men a i min dröm var jag på et bröllop men helt plötsligt var det jag som skulle gifta mig! Jag vet inte med vem, men det blev jättestressigt iaf ^^ haha .. såå när väckarklockan ringde så var min första tanke "Ska jag gifta mig?!" senh var jag tvungen att tänka och då kom jag fram till att jag måste ha försovit mig men så var det ju inte heller .. jag visste att det var något som skulle hända idag men kom inte på vad sen efter ca 5 minuter kom jag på att vi har friluftsdag idag! haha..

Nu ska jag gå och fixa nått att käka till frukost!




Whiskey In The Jarow - Metallica
-
Jag lyssnar på 106,7 Rockklassiker


Kommentarer


Kommentera inlägget här: