notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

att äta eller att ätas ..

Kategori: Från förr

Jo jag vill visst ha sommar i februari, men nej nej nu sa snön komma och jävlas! 
- när jag gick ut från Studiefrämjande:s lokal i Finntorp så snöar det: söar!?!?! var tog vårvädret vägen om jag får fråga! Det är borta med vinden, pust väck, aufwidersen, hasta la vista, ciao bella, au revoir (j'espoire) .. fan jag vill ha mitt varmare väder tillbaka nuu .. blä på vinter och kyla :(    

Titta bara!
- min första syn när jag kom ut genom dörren! deprimernade ...

image136

Kommentarer


Kommentera inlägget här: