notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

artonde februari

Kategori: Från förr

Jag är relativt vaken och ar ätit frukost nu ...
- lyssnar på rockklassiker och fryser litegrann!

Ska göra mig i ordning snart; med jag vet inte vad jag ska ha på mig idag :/ ..  jag börjar bli mer förkyld och det är inte bra eftersom det är sportlov om en vecka!

Imorn ska vi till riksdan med skolan. så då slutar vi 13:00 (ist för 14:15) då har jag bestämt mig för att gå till frissan^^ .. men då uppstår ett stort problem (!!) hur vill jag ha mitt hår? .. det är så tråkigt att ha det på samma sätt hela tiden :p


image137

- haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: