notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

we built this city

Kategori: Från förr

God morgon!

ÄNTLIGEN FREDAG!
 
Jag har lite bråttom nu.. men aja, jag kommer till skolan när jag kommer till skolan.. ^^ smart va? haha! Jag ska egentligen gå till bussen om en halvtimme.. men det får vi ju se xD

Jag har inte gjort ngn läxa till idag - jättebra?
Hahaha.. jag och Kiran är coolast^^ (intärnt)

Kommentarer

  • kiran säger:

    vi är skeet kooola!

    2008-12-05 | 12:49:32
  • cissi säger:

    helt klart ^^

    2008-12-06 | 09:24:26
  • cissi säger:

    helt klart ^^

    2008-12-06 | 09:24:30

Kommentera inlägget här: