notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

nothing like christmas

Kategori: Från förr

Nu sitter jag i brorsans lägenhet, vid hans dator och tv.. dricker hans cola .. och han är inte här för att stoppa mig xD men aja, man får skylla sig själv när man gör lumpen ;)

Ja, som tidigare nämnt bor jag hemma hos brorsan nu under julen - det var här jag fick plats.. Annas mamma är i sverige och mormor Izabella har fårr mitt (gäst)rum hemma hos pappa.. haha

Måste bara påpeka att min kära bror är döv, trodde att jag skulle få en hjärtattack först när jag startade tv:n och sen när jag startade datrorn ..

Det jag längtar mest efter imorn är att Viktor ska öppna sitt guitar hero. Så jag äntligen kan få pröva mina färdigheter i det spelet ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: