notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

nästan sorgligt pinsamt

Kategori: Från förr

Think fast!
I don't think so!

hahaha... jag kom just på varför Marilyn Manson kallar sig just Marilyn Manson: det slog mig som en blixt från klar himmel xD .. det är ju på grund av The Manson Family! (kallsinniga mördare) .. jag måste säga att det tog några år ... eller alltså: jag har inte gått runt och tänkt på Marilyn Mansons val av artistnamn specielt ofta, eller någonsin - men jag hade aldrig sett kopplingen förens idag: när jag gick ur duschen för några minuter sen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: