notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

men blaaaahahah på livet

Kategori: Från förr

jag vet inte jag vet inte jag vet inte jag vet inte...
precis som vanligt men jag lever endå.

jag har inget att göra så snart börjar jag klättra på väggarna!!! måste kolla vad som kommer på tv ikväll.. kanske ska variera mig lite.. klockan nio kommer love actually den har jag .. o känner mig inte så sugen på den - ngt med murder blablabla .. kommer också, det låter mer lockande. Eller inte. men jag vill inte se ngt kärlekstrams som får mig att må sämre än vad jag redan gör.

Rory är dum i huvudet, nu skickade hon iväg Jess - som är hur snygg som helst - för vadå! för vemdå, det kan man fråga sig, eller jag behöver dinte fråga mig för jag vet! för Dean .... jag blir nästan trött .. han har en ful lock i sitt hår .. blåä .. o han är tråkig .. ja, för mkt gilmore i mitt liv? men vad ska jag göra annars? Jag är hemma!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: