notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

makes no sense

Kategori: Från förr

onsdag. den tionde december. nobeldagen. malin har namnsdag. grattis.
- ska försöka att komma någorlunda i tid till skolan idag, vet inte precis när jag börjar - men typ åtta ^^

jag hoppas att jag inte hade någon öxa till idag, för i så fall har jag inte gjort den^^ .. JUSTE, det är idag vi ska redovisa naturkunskapen ocg ha projektseminarium: OUPS! ^^ .. okej, min grupp (Rebecca och Madde) har förberett oss lite för seminariet hörde jag talas om .. men naturen, det gjorde vi inte så seriöst när vi skrev ihop arbetet: vi fikade mer ^^ ,, men aja vi får se hur det går :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: