notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

leave 'em all behind

Kategori: Från förr

Nu håller jag på att tvätta mina sängkläder, tvättar bort min förkylning, renar rummet .. eller vad man vill kalla det. Jag skulle antagligen bara kalla det att byta sängkläder - eller a ta bort sängkläder, tvätta sängkläder och sätta tillbaka sängkläder. Jag tycker om mönstret okej.

Jag har för mig att jag babblade om hur vatten smakar konstigt när man är förkyld, it still stands. C-vitamin smakar också konstigt. Det kan vara så att det mesta smakar konstigt men jag var mer koncentrerad när jag drack vattnet/c-vitaminen. Ska sluta tänka jag lovar.

Igår fick jag en uppenbarelse (Gilmore Girls, vad annars?). När Luke ber Sookie att inte säga ngt om att han och Lorelai kysstes svarar Sookie "Call me Belinda, 'cause my lips are sealed". Jag har haft låten "our lips are sealed" med The Go Go's på min dator sen, jag vet inte när. Jag vet att sångerskan i gruppen heter Belinda - med detta i åtanke kan man fråga sig vad min uppenbarelse var: ja det är precis så - jag har inte kopplat ihop detta tidiagre. Nej, jag tänker inte berätta hur många gånger jag har sett det avsnittet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: