notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

JUUUUUUL. slut.

Kategori: Från förr

Jul.. det var det idag ja.. mysigt faktist :)

Jag har kollat på julspelet i adolf fredriks kyrka varje år sen .. jag var liten. I år var inget undantag. Viktor kan vara lite rolig ibland, när ängeln började snacka med Maria sa min kära lillebror "men åååh, jag visste att han skulle säga så" haha.. så jag var tvugen att upplysa honom om att det är själva grejen: det händer inget nytt, man håller sig till storyn. Sen fick jag en rad "varför då" som jag var tvungen att svara på ...

Kom hem igen. Åt. Tv. Åt. Julklappar. Guitar Hero (viktor fick - jag spelade). Sing star (Anna fick - typ alla sjöng). Jag är bäst. Åt. Tv.
- min jul .. xD haha.. men allvarligt det är sorgligt att jag är den som sjunger bäst i den här familjen .. asså a på pappas sida xD

Jag kommer inte kunna äta på resten av året ... sad, but true :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: