notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

is it better to be safe than sorry?

Kategori: Från förr

hejhej^^

Jag är lite trött idag, vet inte varför! Har inte gjort någon av läxorna till imorn: yippie?
- snart ska jag åka till basen, på söndag är en ensamble .. så jag har faktist övat på min läxa för en gångs skull :p haha..

När jag gick ut från skolan idag träffade jag på Rebecca som skulle göra ett prov^^ så jag väntade på henne i skolan o sen åkte vi och fikade :)

Jag sitter och lyssnar på massa syntig 80-talsmusik ^^ just nu: A-ha - Take on me :p
sån musik gör mig glad faktist ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: