notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

end of the day

Kategori: Från förr

okej, jag erkänner -. jag har extremt tråkigt!
,, överväger till och med att sova :o .. så pass tråkigt har jag..

neeeej, jag är inte klar med filosofin - det kräver att man ska läsa en bok: en ointressant bok dessutom.. jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte: jag gör det imorn... eftersom det är deadline imorn så gör jag det då.... men vill inte alls.

jag vill ha lov nu, nu, nu...
visst låter det som att jag är på ett riktigt trevligt humör: ja, jag klagar på allt!
that's just my way ...



snart är 2008 slut, vad har jag åstakommit?
- inget av värde.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: