notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

dumheter och snicksnack

Kategori: Från förr

change of plans^^

idag ska jag träffa Rebecca, vi ska ner på stan :) så jag får klippa mig någon annan dag ^^ . Jag är fortfarande i brorsans lägenhet - ska stanna till imorn^^ det blev så.. men egentligen har jag inget emot att vara här nu när jag har en nyckel till grinden - så jag kommer ut härifrån även efter klockan sju xD

Nu kollar jag på Puh's film om Heffaklumpen. Det var Viktors favorit film en period när han var tre år, han såg den flera gånger om dagen ibland - så det här blir någon slags nostalgitripp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: