notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

but I do the best that I can

Kategori: Från förr

Jag kommer antagligen hinna med min buss idag :O ^^
- gick upp femtio minuter innan jag skulle - vaknade av syrrans alarm klockan sju, somnade om lite halvt och kände mig utvilad vid nio!

Nu är jag nästan färdig, ska bara dricka upp kaffet (andra koppen), och borsta tänderna!

Ska till pappa efter skolan, ska passa Viktor eftersom pappas företag ska ha julbord för de anställda! .. men senare ikväll, typ klockan tolv, ska jag och Rebecca på Lucia movienight, det ska bli kul! :)

Major plugging idag säger jag bara! Har ett Sh-arbete som ska vara inne idag, sen borde jag försöka hinna med att skriva mitt filosofiarbete och jag borde dessutom göra franskläxan som är till på måndag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: