notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

and what have you done

Kategori: Från förr

fan vad jag har käkat idag, mår illa. Det här är väre än igår till och med .. först var det "julfrukost" - vi äter alltid julmat till frukost här hemma hos pappa under julen - sen kom farmis :) .. det var trevligt, mina inkomster ökade dessutom hon sa att jag såg smalare och brun ut! Haha.

Men konsensus av farmors ankomst var att det blev en jullunch - med efterrätt och godis! Famor åkte hem för ungefär 30 minuter sen, om en timme ska jag gå upp till farfar och äta middag: julmat! he-he... det är tur att det bara är jul en gång om året ^^

Funderar på att gå till en frisör imorn - mitt hår är slitet och behöver ny färg ^^
-eller a snarare påfyllning av färg :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: