notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

a good walk spoiled

Kategori: Från förr

om jag kunde se mig själv nu skulle jag bli depprimerad.. okej, skum mening men aja..

jag sitter och äter choklad ur en ask, aladin för att vara exakt, och tittar på såpor, gilmore girls för att vara exakt. Okej, om jag var mitt vanliga jag skulle jag ha käkat upp asken redan - eller a innehållet iaf.

- men nu nejnejnej.. jag har inte ens ätit upp hälften .. detta beror kanske på att jag inte tycker om så många av bitarna i asken.. men om jag vore mig själv skulle jag ha struntat att de flesta bitarna innehåller ngn äcklig sörja, att de är för mörka eller för ljusa .. om jag hade varit mitt vanliga jag hade jag tänkt "choklad - äta - nu" .. men nu är jag inte mig själv - jag är någon annan som är mer kräsen ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: