notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mysterious ways

Kategori: Från förr

I'm home.

Imorse var den stressigaste morgonen på mycket länge! Jag hade ställt klockan på 06:00 - den pep då. Jag vaknade till, stängde av oljudet och "skulle bara vila ögonen". Anna ropar på mig från nedervåningen, jag flyger upp och kollar på klockan: den var 06:40!! Så jag hade alltså tio minuter på mig att bli klar (innan mamma skulle hämta mig). Jag hann, eller det blev ingen frukost och lite mascara runt ögonen; som jag upptäckte senare på dagen!

Efter jobbet träffade jag Rebecca, Sandra - som är Rebeccas kusin - och Linnea - som är Sandras kompis - , vi fikade på Söder, mys. 

När jag åkte hem såg jag ett par skor som satt fast i ett staket.

Nu ska jag packa eftersom jag ska åka till Eskilstuna imorn! Jag ska även hinna duscha - och kanske äta middag?
- I helgen ska jag åka till landet, direkt från Emma... eftersom mitt landställe ligger åt det hållet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: