notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

wrong

Kategori: Från förr

Idag är en såndär dag när man undrar vad som är meningen med allt.. varför man orkar med allt, till vilken nytta lxm... just nu vill jag bara ställa mig och skrika rätt ut! 

Dagen började bra; jag övningskörde och sedan åkte jag till stan och mötte Amanda och Rebecca =) Vi gick på bio och såg " Now i pronounce you Chuck & Larry" och den var bra, rolig :) Efter det gick vi lite på stan, jag köpte ett par skor! .. Sen kom jag hem, och allt känndes bara helt ... ruttet! Min moster o hennes man är här vilket inte händer så ofta.. eftersom de bor i Skåne ... men jag står inte ut med min moster större delen av tiden =/ jag har försökt att göra det men jag kan inte(!!!!) .. vi drack vin till maten så mamma och Ingrid (moster) vart lite påverkade och blev asjobbiga! ... jag pallar inte vara i samma rum, samma våning som dem så jag siotter på mitt rum ist! ^^ 

"Please Kill Me" 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: