notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Vinter i September?

Kategori: Från förr

Lite av snön ligger fortfarande kvar! Det kan ju inte bli vinter redan, jag har ju inte fyllt år än :O
Skumt det där ... haha


Ska till skolan om typ 30 minuter och allt jag har gjort är att käkat frukost och äkat upp min toblerone: Grattis Cissi 400 g choklad på 3 dagar ^^ haha :S
men nu är det sluuut så jag kan inte käka mer, det är kanske en posetiv sak x)

Idag går jag i skolan 08:15-14:10
Mentorstid, Historia, Svenska, SH, Geografi
Hade läxa i historia och svenska till idag.

Nu kanske det är dags att göra sig i ordning?
.. men jag är trött, jaja nuså, ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: