notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

something else

Kategori: Från förr

Vaknade 07:30 och åkte bort till Hemköps parkering med mamma, där körde jag runt i typ 40 minuter :P ^^ haha
Sen när vi kom hem igen käkade jag frukost .. sen var det bara att börja jobba, igen!
Det är allt jag har gjort idag ^^ jag är trött och helgen tar slut idag så den stora frågan är: när får jag vila?!

Jag sitter och lyssnar på Sid just nu<3 
.. Juste igår beställde jag "The great rock n' roll swindle" =D .. hoppas den kommer snaaart! 

Nu ska jag kolla på TV ist för att plugga .. för att jag kan itne göra mer på samhällskunskapen utan bok (som är i skolan) och jag orkar inne göra engelska, det gör jag .. sen! Svenskan kan jag typ och franskan är klaar :p

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: