notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

SNÖ :|

Kategori: Från förr

Det är snö utanför mitt fönster!!!!
Bildbevis på
http://cissi08.bilddagboken.se/

Skolan var som vanligt idag med,, Engelska, Ftg ek, Matte, Svenska och Franska. Började 08:10 slutade 15:10.
När jag stog vid skåpet och tog mina saker för att gå hem kom Emy ut från ett klassrum: hon slutade också då! ^^ ;D hihi .. Så vi åkte hem tillsammans, eftersom 445:an kom före 442:an åkte jag med Emy till Orminge och bytte till 442:an där :p på bussen satte sig en alkis vid oss typ! hon var bara 34 år och hade typ inga tänder ... skabb :S haha

Nu har det slutat åska/blixtra/regna/snöa! haha

Dagen gick från att vara okej till att vara otroligt dålig så fort jag kom hem, mamam var på ruttet humör (pga att hon hade bytt sina amalgamlagningar i tänderna mot porslin) oh skrek på mig utan anledning. Eftersom jag lagade mat nä det inträffade gick jag bara iväg - till mitt rum - så maten bränndes! hehe, men det var äckligt iaf så jag käkade en tugga och sedan ville jag inte ha mer .... käkade min toblerone ist.. en till dålig dag och skiten är slut! hehe..

Efter att jag itne hade ätit ritade jag lite och lyssnade på Sex Pistols .. och pluggade! Gjorde matten, svenskan och historian!! ;D

Malin och Simon har köpt en valp :) Kramer heter han,, har bilder på bdb på honom också ^^ haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: