notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

September

Kategori: Från förr

Igår kväll passade jag Viktor och Jordan: vi kollade på Den långa flykten, Gustaf 2 och Boertspolad sen orkade inte jag kolla på mer barnfilmer ^^ dessutom var klockan nästan nio så det var dags för Viktor att klä på sig pyamas och borsta tänderna .. det tog ett tag! hehe
Jordan gick och spelade dator och jag och Viktor kollade på Walk The Line, medan vi kollade på den somnade Viktor så jag bar upp honom till sin säng och fortsatte att kolla på den underbara filmen <3 , efter deeet kollade jag på Gladiator. Då hade klockan hunnit bli runt elva och då kom farfar, Viola och Rikard hem och kollade så att allt var okej och gav mig cheesecake som de hade tagit med sig från festen som de var på (därav var jag barnakt). Efter att ha somnat på soffan och vaknat igen gick jag upp till Viktor och la mig i extrasägen som pappa hade bäddat åt mig: eftersom Jasec , Anetta och Jordan (Annas bror, svägerska och brorson) delar på Rikards och mitt rum. Rikard bort hos farfar och Viola för tillfället.
De andra kom hem vid tre-tiden och var iten speciellt tysta(!!!)
Vid 04:45 vaknar jag av att min kära lillebror säger "Cissi, Cissi, Cissi ... Jag vill ha vatten... kan du hämta?"
eftersom jag halvsover när jag svarar blir det automatiska svaret "skojar du med mig eller!" men tyvärr gjorde han inte det så snäll som jag är dog jag mig ner till köket med Viktor i hälarna och letade fram "rätt glas" och gav honom sitt vatten.. När jag vaknade nästa gång var klockan nästan åtta och då var det av att Viktor kollade på TV:n inne hos pappa och Anna .... Så jag både gav och gick upp!^^

Jag träffade Emy på hötorget vid elvatiden. Vi skulle gå på bio men vi kunde inte komma på vilken film, som vanligt! haha
Så vi gick ner på Kungsgatan och först in på Rigoletto och sedan på Saga och där bestämde vi oss för att se "Underbar och älskad av alla" - Den var helt okej :) lite skum ibland men verkligen helt okej ^^ 
Efteråt käkade vi på Taco Bar! hihi





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: