notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

quiet

Kategori: Från förr

Hahah katten nyser xp

Det är soligt ute idag, jag tycker egentligen inte om solen .. den lyser för mkt, med det motsägelsefulla är att jag inte tycker om att frysa .. och jag hatar när det är för varmt men avskyr verkligen när det blåser, jag är rädd för mörker och vara ute i snö är vidrigt, det är både blött och kallt .. jag tycker helt enkelt inte om väder! att vara inomhus och titta på väder är en annan sak, se snö genom fönster kan vara vackert och jag älskar att åka bil när det regnar .. kort sagt jag tycker inte om att vara utomhus och har aldrig gjotrt det heller. När jag var liten hatade jag det, allt som hade med att vara ute att göra var pest: utedagar med skolan/fritis, när man var tvungen att vara ute på rasten, åka sridskor, orientera .. motbjudande, det enda jag någonsin har tyckt går bättre ute än inne är att spela fotboll ^^ resten gör man bättre inomhus xD

Senare ska jag hem till mamma och fixa lite grejer sen ikväll ska jag träffa Rebecca och Madde, vet itne vad vi ska hitta på men ngt lär det antagligen bli :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: