notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

pluggar

Kategori: Från förr

Ijag vaknade vid niotiden imorse och då började jag läsa Export och Import - jag hann läsa 2 (av 3) kapitel sen käkade jag frukost, eter frukosten pluggade jag lite matte och insåg att jag måste plugga mer matte(!) men idag ska jag och Emy åka till sjöstaden och köpa gymkort, sedan gymma! 
När jag kommer hem blir det att plugga mer matte och läsa två kap. Företags Ekonomi (eftersom jag itne läste som jag skulle förra veckan). Sedan vore det bra om jag hann svara på Export/import-frågorna!
 Min buss går 12:16, så jag går 12:05 och det betyder att jag har 30 minuter till att göra skolarbete! ... yeey


C.C Cowboys - Imperiet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: