notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

KAOS

Kategori: Från förr

Dagen till ära har jag haft mycket att göra! Engelskan började med att vi inte kunde fortsätta med grammatiken eftersom kompiatorerna är trasiga så vi började läsa "The Beach", den verkar bra :) Hann läsa två kapitel precis. Sen hade vi Ftg ekonomi, kommer inte ihåg vad som hände då .. antagligen inget ovanligt: vi gjorde nog uppgifter och läste ^^,. Efter lunchen hade vi matteprov(!!) .. Sannolikhet,, men det gick nog helt okej faktiskt :) vi hade en lång rast innan svenskan började men på den lektionen började jag med min essä om ödet, hade lite svårt att komma igång men det blir nog bra med det med ^^ .. Sist men inte minst hade jag franska och hela gruppen var där för första gången i år ;D .. kanske bör nämna att vi är fler än två i år ^^ det hoppade in 4 ettor i våran grupp :p haha 
Efter skolan åkte jag och Emy hem till mig och kollade på "Sherdil" .. jaa, det är hästfilmen ^^ haha och jag måste tillägga att det är min syrras film :p


Skickade nyss in ett Export & Importarbete och nu ska jag kolla igenom min svenskaessä .. eller först ska jag duscha!





"Barn krigar inte, barn älskar bara, barn undrar bara, barn vill bara vara barn"
- Barn


Kommentarer


Kommentera inlägget här: