notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

.. den eviga monotomin

Kategori: Från förr

Idag var jag i skolan och hade lektioner
Svenska: Pluggade till provet nästa vecka
Lunch: Pankakor
Historia: Började måla en bild som ska illusterar en händelse under renässansen. Jag och Amanda målar när Columbus kommer till Västindien
Håltimme 13:03-14:10: Gjorde klart dramatiseringen av hur det kan gå till när olika länder gör affärer med varandra, jag och Amanda hade Frankrike 
Export & Import: Övade och spelade upp "pjäsen"

Efter skolan åkte jag och Emy till nautilus och gymmade :) Efter det tog vi oss till Musikbörsen och jag kollade lite på en bas och Emy köpte plektrum och ett girrarställ! 
Imorgon ska jag och mamma di igen för att jag ska köpa en bas hihi :D
Något annat som häder imorgon är att vi har friluftsdag, vi ska vara vid Boo hembyggdsgård .. Så jag kan sova ganska länge! Lycka ..   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: