notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

C.C Cowboys - Imperiet

Kategori: Från förr

Igår var jag med Emy, färgade hennes hår :) det vart asballt!
Sen kom hennes farmor och farfar för att fira Anders (hennes pappa) som fyllde år den 6:e, så vi käkade tårta ^^ hihi.. Sen gick jag och Emy ut och lekte i parken xD .. Gungade och fotade lite :)


Kolla hur duktig Emy är på photoshop =D

image97




Idag åkte jag till Helene och Mathias på förmiddagen sen åkte jag med dem till Anki och där lagade vi mat och väntade på att mamma och co skulle komma dit så vi fick käka ^^ hahha, vi firade mig och Helene! Mathias gjorde tårtan - barnkialastårta med massa godis på =D haha

Fick presentkort på H&M av Helene/Mathias och Malin/Simon, kajal av Robert, pengar av morbror Leif och Ingegerd :) juste jag fick en skiva av Mathias också; Dead Kennedys


När vi kom hem kollade jag på Sverige-Danmarkmatchen: 0-0 men Sverige borde ha vunnit ^^


Nu sitter jag och lyssnar på Imperiet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: