notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

.. and people gonna say "oh my, oh my"

Kategori: Från förr

Min hjärna är slutkörd :| haha, det känns som om jag tänker för mycket och för ofta ^^
Idag har jag vart i skolan som alla andra vardagar, började 09:50 med Svenska; då diskuterade vi "kung Oidipus" efter det käkade vi lunch, dageb fortsatte med historia icg ekonomi (export och import) ..
När jag kom hem var energin mer än slut och har itne kommit tillbaka än!
Jag har pluggat, kollat på TV och käkat haha, sen har jag dessutom pratat i telefonen med båda mina äldre systrar :) och med farmor! hihi


Helene fyller år idag. Grattis Grattis!


Imorgon ska jag vara med Emy efter skolan, färga hennes hår ;D
På lördag ska jag först hem till Helene och Mathias och kolla lite innan jag ska bo där 20-23 sept, sen ska vi åka till Anki och laga mat och så eftersom vi ska fira mig och Helene där ..
och sedan på söndag ska jag råplugga IGEN! maah .. allt är helt "crazy" just nu! HAHA


Både mamma och Malin sa till mig idag; att jag måste ta det lite lungt ibland också så jag inte går in i väggen eller blir utbränd rdan vid 17 års ålder .. ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: