notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Aj, min fot

Kategori: Från förr

Jag snubblade ner för trappan och vrickade foten =(

Nu har alla gått, eller a Christer och min packade moster Ingrid ska sova här i natt också .. "jippi"
Men det var kul idag iaf =) Först kom Stefans släktingar o mammas kusiner och moster vid 15-tiden det var kul o träffa dem fast jag inte kännde igen alla och mammas moster kallar mig Kicki och har alltid gjort :S  haha, vi käkade och jag snackade me mammas kusins man, Nisse, han är trevlig :) Sen vid 17-tiden kom Helene, Mathias, Malin, Simon, Kerstin, Anna, Jonas, Marie och Kurre, efter vi hade käkat massa satt jag på altanen (under tält) och snackade med Helene och Mathias och sedan satt jag med Malin och Simon eller a efter ett tag satt Rikard, Anna, Helene, Mathias och Jonas också där! Det vaer mys :) hihi 

Jag har ätit för mycket! men inte så mycket som jag brukar vid sånna här tillfällen ^^ haha, men fan jag mår illa iallafall! hehe :p

Jag är astrött .. ^^ sitter här och lyssnar på "Hard to save a life" medan jag chattar med Emy ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: