notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

1,5 mil i skogen!

Kategori: Från förr

Idag hade vi friluftsdag och gick från V. orminge till eriksvik .. DET ÄR 1,5 MIL!!! .. I SKOGEN !!!! vi skulle gå i små grupper o svara på frågor och göra lite övningar :P haha Men a det var helt okej förutom att jag fick ont i fötterna :/ .. Converse kanske inte var det bästa valet av skor ^^
.. menmen jag, Rebecca, Amanda och Madde ägde alla! xD


När jag kom hem var jag helt slut men det var bara att hoppa in i duschen, klä på sig och dra i väg igen,, skulle möta mamma på söder och vi skulle till Musikbörsen så jag kunde köpa mig en bas :D

image98

Kommentarer


Kommentera inlägget här: