notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

12 September

Kategori: Från förr

Idag försov jag mig rejält! :S eller a okej jag hann till skolan i tid men försov mig i den mening att jag vaknade 07:08 och skulle gå hemifrån 07:14: vet itne riktigt hur jag hann men det gjorde jag iaf ^^ Hade Export och Importläxförhör direkt på morgonen, det gick väl okej :) Sen var det matte och vi hade vikarie .. han skulle förklara ..hm .. sånnt där med X och Y på en graf .. aja jag fattade inte så mycket så han fick sitta och förklara för mig enskilt i typ 20 minuter men jag fattade inte mer för det xD 
På geografin kollade vi på en naturfilm om hur Europa skapades .. det var den mest intressanta naturfilm jag har sett! faktiskt ,... inte för att jag har sett någon som har lyckats farcinera mig förut ^^ haha .. sen var det bara engelska kvar och då började vi analysera de kapitel som vi har läst i boken "The beach" ... Efter skolan gick jag till sjöstaden och tränade.. och nu är jag jättetrött och lyssnar på Dead Kennedys :)

Nästa tisdag ska jag till doktorn igen .. med mitt öra den här gången!

     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: