notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

- NO FUN -

Kategori: Från förr

Idag kom jag försent till skolan, för att jag missade bussen vid kärleksbacken så jag missade tåget och där med missade bussen till kvarnholemn =/ ^^ hade SH, sen lunch men käkade inte, sen hade vi matte och efter det slutade jag och Rebecca :D hihi, för att vi skulla haft prov idag men resten av klassen ville repitera en gång till och vi 2 vart ganska irriterade (!!!!!) så vi slapp ;D hihi, såå då åkte vi till Taco Bar och käkade :), mysmys!
På bussen från skulan träffade jag Emy :D hon skulle till Uppsala idag så jag vill att hon hör av sig sedan!

Idag fixade jag facebook! xD haha

Imorgon ska jag troligtvis åkte ut till mamma ett tag så jag kan ta hand om min film och en bok som också kom idag : haha. sen på kvällen ska jag träffa Rebecca och Madde :)

Ikväll ska jag sitta häe i min ensamhet och kolla på TV antar jag ... Mamma tyckte att jag skulle åka ut idag men orka sätta sig på tåget IGEN ?!?! skulle inte tro det va ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här: