notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

- NO FUN -

Kategori: Från förr

Hade svenskaprov andra lektionen idag och innan det målade vi så förmiddagen var ganska slapp eller a prov är ju alltid prov och Amandra övergav mig på historian (när vi målade; ngt från renässansen) så jag fick måla själv ^^
På eftermiddagen hade vi en slapp samhällslektion då vi skulle ta reda på lite fakta om några frågor som vi ska diskutera på fredag, sen kollade vi på naturfilm på geografin,, det är ju ganska segt men .. helt okej :p Efter skolan åkte jag till doktorn, han kollade i mitt öra och trummhinnan är läkt sen tog jag även twilrix-sprutan (en av två. Den andra ska jag ta om en månad) så min muskel i vänsterarmen är typ bortdomnad :/ haha
När jag kom hem kollade jag lite på TV, snackade lite med Robert som hade vart på vårdcentralen och fixat sitt nageltrång och sedan käkat middag^^ Efter det började jag plugga: har gjort engelskan och matten så nu är det bara samhällskunskapen kvar! Ska försöka hinna göra så mkt som möjligt på den innan jag ska kolla på TV igen xD .. Måste skicka den till Karin innan 00:00 ;D så jag har lite tid på mig juu :)

Kommentarer

  • amanda säger:

    övergav??

    2007-09-19 | 17:08:55
  • Cissi säger:

    Jaa :p du var ju inte där ;D

    2007-09-19 | 18:33:20
  • amanda säger:

    men jag kanske hade ganska mycket ont i huvudet så.. men du klara dig väl bra själv ändå?

    2007-09-20 | 15:56:44
  • Cissi säger:

    jaa stackars dig! haha jaa det gjorde jag ju ^^ men jag gillar att spela martyr ;D

    2007-09-21 | 18:24:03

Kommentera inlägget här: