notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

- NO FUN -

Kategori: Från förr

Idag var jag i skolan som alltid .. Vi fick tillbaka matteprovet och jag fick MVG :D sen hände inte så mkt intressant ^^ Efter skolan gymmade jag och Emy :) .. men när vi skulle hem tvingade hon med mig upp för en brant backe med gräs och annat läskigt, naturnära, växande saker på ^^ jag missade pracis en buss så jag fick sitta på hållplatsen läääänge.. Nu är jag trött och vill sova men klockan är bara 20:50 så det är liiite tidigt men vafan .. Jag är trött! xD

Fan, Amanda skulle ju ha länkat en sida till sammhällsarbetet jueee, men det har hon inte gjort .. :( 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: