notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

your so hot that I melted ?

Kategori: Från förr

Så nu är jag hemma, har käkat kakor och köttmacka ... nu är jag törstig ^^

Idag hade jag mina kängor i skolan, fyfan vilka skavsår jag har! :( dessutom orkade jag itne gå normalt^^ haha, jag hade ju ont föfan xD 
Förmiddagen var ganska seg men inte eftermiddagen^^ då hade vi matteprov, svenska; pluggade till prov och franska och eftersom itne Annlis var där idag hade vi Mr Nilsson på franskan med ;D haha, det var ganska slappt :P efter skolan väntade jag på Emy och vi åkte till Nacka Forum en sväng :)   

Idag ska jag plugga svenska eftersom vi har prov imorgon; på medeltiden...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: