notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

when I should not ...

Kategori: Från förr

I'm not that sort of person who falls in and quickly out of love ..

Jag vaknade 06:18 och kunde inte somna om... Så jag satte igång filmen som jag började kolla på igår " Empire Reccods" - en av mina favoriter .. sen loggade jag in på msn på mobilen bara för att se om ngn var online^^ och Amanda var inne, hihi, ^^ okej det var fler inne på msn men som hade status "inte vid datorn" eller ngt sådant :p

Idag ska jag träffa Emy på dagen :) sen ska jag typ på bio med Rebecca och sen vet jag faktist inte vilka fler som ska med^^ haha .. och inte vad vi skulle se heller för den delen. Rebecca sa det men jag har glömt; för nästa medning var att vi skulle käka på Taco Bar ;) ^^ hahaha ...

















Horoskop:
Virgo: It's ok to take the easy way out this time.
Don't make things more complicated than they need to be.
The simplest solution is often the right one

Kommentarer


Kommentera inlägget här: