notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Vintertid

Kategori: Från förr

Idag skulle man ju ställa om klockan var det ja... så när mamma ringde mig 07:00 imorse så var klockan 06:00 egentligen, hm jag tror att de blev lite iriterade på oss Emma xD haha... Båda blev typ pigga då på morgonkvisten och jag låg och försökte kittla Pierre men han var inte så kittlig som jag hade önskat haha, han blev mer irriterad än ngt annat så det slutade med att han tog tag i min arm o började vrida den... det gjorde lite ont men jag var tvungen att provocera liite till och då la han sin arm rekt över mig ( i axelhöjd) så jag inte kunde röra mig .. men jag rörde mig iaf och lyckades knocka Emma i skallen, wooops! Emma låg mest och snackade och garavade eller a det gjorde jag med men hon låg still iaf xD Till sist hade typ alla somnat, vilket blev ett problem för mig och Emma ftersom det lät som att försöka sova på motorvägen ^^, ja alla tre (Tobias, Pierre och David) snarkade som galningar!


"Emma, äter älgar människor?"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: