notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

trasig

Kategori: Från förr

Jag är stressad och trött, galet trött .....


Skola: mentorstid - matte B fram till jul (yeeey), histora - ingen bok, massa frågor, svenska - film (Tristan & Isolde), SH - samhällsekonomiska kretsloppet, geografi - Ryssland... Efter skolan åkte jag och Emy till nacka Forum, köpte hårsprey och gick hem, JA VI GICK HEM! Fan va långt det var xD men det gickganska fort eftersom vi snackar oavbrutet ^^

När jag kom hem kollade jag på OTH sen käkade jag och Robert eftersom vi är ensamma hemma på tisdagar^^ Sen gick jagf ner till mitt rum och kollade på Gray's anatomy :) ... kollar på det fortfarande! haha, men jag kollade just på Vänner så jag hade en 30 min paus ;) haha ^^

Ska göra svenska snart, har engelskan i huvudet och ... har inget mer till imogon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: