notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

obsessive

Kategori: Från förr

Imorse påbörjade vi projektarbetet på Export & Import: jag, Rebecca och Madde är en grupp. Vi ska arbeta med ett företag som har med Export & Import att göra, överraskande? ;p haha
På matten förberädde vi oss för matteprovet på måndag sen hade vi geografi och då fortsatte jag och Emily på vårat arbete om Ryssland. Sedan hade vi engelska och fortsatte med ekonomi :/ ..

Efter skolan tränade jag och sedan drog jag hem och satte mig framför TV:n - OTH, efter det satte jag mig i mitt rum och kollade/ kollar på Gray's anatomy ^^
Jag har påbörjat engelskan, ska göra svenska och kolla upp företag som håller på med export/import ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: