notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lögnen är de svagas vapen

Kategori: Från förr

Gick upp vid åttatiden imorse och övningskörde :)
När jag kom hem drog jag med mamma ner till mitt rum så hon kunde hjälpa mig med min engelskabokanalys xD men nu är jagf klar med den också sååå.. jippi! haha, ska bara kolla grammatiken sen :p nu har mamma och Stefan åkte till mormbror Leif och Ingegerd och Helene och Mathias är här och fixar med sin bil :P haha,, jag vet inte vad jag ska göra idag men ta det luungt låter som ett bra förslag ^^  

Ska nog kolla på den andra sesongen av Gary's anatomy :p

Det är bara 3 veckor till höstlovet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: