notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ledig

Kategori: Från förr

Första helgen av höstlovet har gått nu och jag är bakis som fan ^^
I fredags kom Emma upp till stockholm, jag och Emy mötte henne på centralen sen käkade vi i kungshallen - pizza - och efter det åkte vi hem till mig och lämnade Emmas gigantiska väska! På kvällen träffade vi Malin och Jennifer, dessutom kom Sandra efter ett tag ;) det började trögt o vi klunkade vodka i obsan men efter ett tag fick Jennifer napp: det var typ fest i midsommarkransen, så dit åkte vi! Träffade massa nya människor och jag "fick" en ring av Pierre (jag ska snart åka in till stan och ge tillbaka den). Jag, Emy och Emma kom hem till mig runt ... hm 3-4 kanske... Igår skulle Emy till Uppsala så jag gick upp med henne vid 10-tiden, äckligt bakis....
På dagen åkte jag och Emma till stan och fikade lite, sen köpte vi godis och kollade på fim hemma hos mig till klockan var nio typ då åkte vi till stan igen, satt på donken ganska länge, sen vandrade vi runt eftersom vi skulle träffa Jennifer och några av hennes polare på kvällen.... Vi drog runt länge! Sen ringde Pierre som han hade lovat dagen innan (fast jag hade sms:at honom^^). När jag och Emma hade börjat vissna på att inte göra ngt vettigt bestämmdes allt, vi skulle träffa Pierre och massa andra från kvällen innan på centralen sen kom Jennifer och hennes kompisar också dit! Vi drog till söder för att hämta nycklar till en av killarnas - Tobias - brorsas lägenhet, så vi var där och krökade, nåra spelade "guitarrhero"... När vi skulle hem hann vi inte med sista tunnelbanan så jag, Emma, Pierre och David fick sova hos Tobias som bodde "en bit där ifrån", vi gick i typ 1 h eftersom bussarna inte heller gick längre, tror vi var hemma 05:30.. Dessutom glömde jag höra av mig tilll mamma, så hon ringde 7 imorse och undrade vart - i helvete - jag var någonstans, först kom jag itne ihåg vart jag var, alltså vad det hette så jag sa sköndal.. men det var Skarpnäck xD 

Emma skulle med tåget idag, som tur var hade hon öppen biljett så det gick att ta ett senare tåg än planerat ^^ jag kom hem för 30 min sedan, från att ha lämnat Emma på stationen och om 5 min ska jag tillbaka till stan för att lämna tillbaka ringen.. jag kan säga att jag kommer somna på bussen, IGEN! blää jag mår piss :S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: