notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Känslor; välkomna tillbaka

Kategori: Från förr

Jag, Rebecca, Madde och Gabrielle var och såg supersugen på bio :) innan filmen käkade jag, Rebecca och Madde på Taco Bar i kungshallarna! ;) Den roligaste konversationen på länge när, Gabbi kom dit: 
(Hon tar upp sin vattenflaska med coca-cola i ) 
- Den kan inte stå! , Gabbi
- Så här gör man... , Jag ( jag öppnar korken så det sprutar ut massa kolsyra)
- Aaa! Fan vad den sprutade!! - Rebecca
- Kan den stå nudå? , Madde
- Neej, får testa igen! , Gabbi
- Akta den sprutar så mycket! Men ska vi gå nu eller? - Rebecca
- Shysst, Gabbi hann precis komma! - Madde
Jag trodde jag skulle dö av skratt XD

Filmen var helt okej, vissa saker var lite kul ^^ men det roligaste var de som satt framför migs skratt! helt underbart,

När jag kom hem ritade jag lite.. det var länge sedan nu men jag kände att det verkligen behövdes - min egen lilla  treapi ..

image106

Kommentarer

  • amanda säger:

    heter den inte supersugen?

    2007-10-31 | 13:18:25
  • Cissi säger:

    oj vad skrev jag då? XD

    2007-10-31 | 20:16:51
  • amanda säger:

    supersugaren skrev du.. ;)haha

    2007-11-01 | 09:59:26
  • Cissi säger:

    Hahaha fan va duktigt XD

    2007-11-01 | 11:17:21

Kommentera inlägget här: