notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I don't pretend 'cause I don't care

Kategori: Från förr

Jag har fått order om att uppdatera min blogg, så får väl ta och göra det nu^^

I helgen bodde jag hos Helene och Mathias medan de var och fiskade/fotade någonstans xD haha. I fredags bodde Emy där med mig och vi kollade mest på TV och käkade, drack litegrann också ^^ haha, vi skickade in SMS till dedär då man får se hur man ska se ut när man blir gammal, FYFAN vad jag kommer bli rynkig :/ ^^

http://cissi08.bilddagboken.se/

På lördagen skpelade vi Kallaha och jag vann! :D Sen kollade vi mer på TV till Emy skulle åka hem, sen kollade jag på TV själv ;D - Narnia gick på TV1000^^'
 
Imorse vakanda jag lagon till Lizzie McGuire (eller hur det stavas) så jag låg i deras hästenssäng och kollade på barnprogram till jag vart hungrig då käkade jag och sedan gjorde jag mig iordning att åka hem ;D

Nu är jag hemma och lyssnar på musik och snackar med folk på MSN^^


Nöjd nu Amanda? ;D

Kommentarer

  • amanda säger:

    ja det va bra :) men du kunde inte ha bifogat bilden på dig?, så vi kan se hur du ser ut då du blir gammal :P

    2007-10-21 | 11:25:39
  • Cissi säger:

    Haha aa, eller jag kan lägga upp den i bilddagboken och lägga en länk på sidan ;D

    2007-10-21 | 11:28:25
  • amanda säger:

    HJÄLP! haha :P

    2007-10-21 | 11:52:35

Kommentera inlägget här: