notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Höst

Kategori: Från förr

Idag var det två grader ute när jag skulle till skolan :/.. och jag hade ingen tjocktröja på mig så jag fröös! I skolan kollade vi klart på Tristan och Isolde, käkade pannkakor igen, läste om franska revolutionen och försökte få tag i ett företag att intervjua om export/import ....

" .. men de kanske vek ihop pannkakorna innan de stekte dem!"  

När jag kom hem käkade jag lite och kollade på OTH och nu... kollar jag på Gray's anatomy^^ Sen ska jag plugga lite, läsa ekonomi och göra engelska! Jaa ... jag har en rutin i alla fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: