notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hmm.. eller va?

Kategori: Från förr

Idag gick jag upp tidigt och var trött, jag kollade lite på TV och sedan åkte jag till skolan .. Vi hade mentorstid och snackade om saker som kunde förbättras i skolan - det vart mycket ^^, på svenskan fick vi tillbaka provet och gick igenom det., och vi fick dessutom veta att vår geografilärare hade sagt upp sig!!!! Vi har inlämning i geografi imorgon och vi bytte lärare idag! skummt .... Karin var sjuk så jag slutade typ 12,30 ;D ... Skulle ha tränat men glömde kläderna i skåper :S så när jag kom hem gick jag ut med hunden i en timme! :)

Imorgon ska jag till pappa :)

Nu kollar jag på TV sen ska jag göra lite geografi ... och sedan ska jag kolla mer på TV ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: