notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

häftmassa

Kategori: Från förr

Just nu sitter jag och lyssnar på "C.C Cowboys" - Imperiet

Idag ska jag på bio, förhandsvisningen av "Ratatioulle" :), ska vara där 13:00 så vi ska ta bussen 11:37.. ^^

Efteråt ska jag försöka dra med mamma till Sko Uno eller Dr Matrins -affären så jag kan köpa kängor :p
Juste, min hårspray är slut :(, så det måste jag också köpa idag!

Nu ska jag väl fortsätta på engelskan lite =/ .. hehe













Kommentarer

  • Patricia Klinteberg säger:

    Godmorgon! Hoppas du får en bra lördag! :)

    2007-10-06 | 10:45:07
    Bloggadress: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här: